İngilizce Öğrenirken Püf Noktaları
Online İngilizce Kursu ile İngilizce Öğrenirken Yaşanan Sorunlar
- Bilgi güçtür
- Mümkün Olanın Geleceği
- Hibs ve Ross County taraftarları finalde
- Günün ipucu: Yine o adam
- Hibs ve Ross County taraftarları finalde
- Spieth eksik kesim tehlikesi altında
İngilizce Öğrenirken Püf Noktaları
Online İngilizce Öğrenirken Yaşanan Sorunlar
Online İngilizce kursları son yıllarda popülerlik kazanmıştır ve birçok kişi tarafından tercih edilmektedir. Ancak, her yöntemin olduğu gibi, online İngilizce kurslarının da bazı negatif yönleri bulunmaktadır. Bu yazıda, online İngilizce kurslarının negatif yönleri hakkında ayrıntılı bir açıklama yapacağım.
Online İngilizce Kurslarının Negatif Yönleri;
- Yüz yüze etkileşim eksikliği: Online İngilizce kursları genellikle bireysel olarak yapıldığından, yüz yüze etkileşim eksikliği yaşanabilir. Bu da dil öğrenme sürecini yavaşlatabilir ve öğrencinin konuşma pratiği yapmasını engelleyebilir.
- Teknolojik sorunlar: Online İngilizce kurslarının yapısı teknolojik bir altyapı gerektirir. İnternet bağlantısı veya cihaz sorunları, öğrencilerin eğitimden tam olarak yararlanmalarını engelleyebilir.
- Dikkat dağıtıcı faktörler: Online İngilizce kursları, öğrencilerin dikkatini dağıtabilecek birçok faktöre maruz kalabilir. Öğrencilerin internet tarayıcısındaki diğer sekmeleri kontrol etmeleri, sosyal medya uygulamalarına bakmaları veya diğer dikkat dağıtıcı faktörler, öğrencilerin eğitimden tam olarak yararlanmalarını engelleyebilir.
- Bireysel öğrenme zorlukları: Online İngilizce kursları, öğrencilerin bireysel öğrenme zorluklarını ele almakta yetersiz kalabilir. Bazı öğrenciler, İngilizce dilbilgisi kurallarını anlamakta zorlanırken, diğerleri konuşma becerilerini geliştirmek için daha fazla uygulama yapmak isteyebilir. Bu nedenle, öğrencilerin bireysel ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirilmiş bir eğitim programı sunmak için öğretmenlerin ekstra çaba harcaması gerekebilir.
- Öğretmen özelliği eksikliği: Online İngilizce kursları, öğrencilere yüz yüze bir öğretmenle çalışmaktan farklı bir deneyim sunar. Bazı öğrenciler, bir öğretmenle bire bir etkileşimde olmanın, İngilizce dilbilgisi kurallarını anlamak veya konuşma pratiği yapmak gibi konularda daha iyi sonuçlar aldıklarını söylerler. Ayrıca, online kurslarda öğretmenlerin eksikliği, öğrencilerin öğrenme sürecinde cevapsız sorulara veya açıklanmayan konulara takılmalarına neden olabilir.
- Tekrar izleme eksikliği: Online İngilizce kursları, öğrencilerin derslerini tekrar izlemelerini zorlaştırabilir. Dersler genellikle canlı olarak sunulduğu için, öğrenciler kaydı kaçırırsa veya derse geç katılırsa, dersi tekrar izleyemezler. Bu da öğrencilerin konu hakkında eksik bilgiye sahip olmalarına neden olabilir.
- Motivasyon eksikliği: Online İngilizce kursları, öğrencilerin motivasyonunu etkileyebilir. Yüz yüze eğitim, öğrencilerin sınıf arkadaşlarıyla etkileşimde bulunmasına ve onlardan ilham almasına izin verirken, online kurslar bu fırsatları sınırlayabilir. Ayrıca, evde eğitim almanın rahatlığı, öğrencilerin dikkat dağınıklığına ve öğrenme sürecinden kopmalarına neden olabilir.
- Yetersiz teknolojik alt yapı: Online İngilizce kursları, öğrencilerin teknolojik alt yapılarının yetersiz olması durumunda sorunlarla karşılaşabilir. Örneğin, internet bağlantısı veya bilgisayar performansı düşük olan öğrenciler, online dersleri tamamlamakta zorluk yaşayabilirler. Ayrı
- Sınıf arkadaşlarıyla etkileşim eksikliği: Online İngilizce kursları, öğrencilerin sınıf arkadaşlarıyla etkileşimini azaltabilir. Sınıf arkadaşlarıyla etkileşim, öğrencilerin İngilizce konuşma pratiği yapmalarına ve farklı kültürleri öğrenmelerine yardımcı olur. Ancak, online kurslarda, öğrenciler birbirleriyle daha az etkileşimde bulunabilirler ve bu da öğrencilerin İngilizce konuşma pratiği yapma fırsatlarını azaltabilir.
- Çevrimdışı öğrenme eksikliği: Online İngilizce kursları, internet bağlantısı olmayan öğrenciler için uygun değildir. Bu durum, öğrencilerin İngilizce öğrenmelerine engel olabilir ve sınıf arkadaşlarına göre geride kalmalarına neden olabilir.
- Eşitsiz erişim: Online İngilizce kursları, eşit erişim sağlamayabilir. Örneğin, bazı öğrenciler, yeterli teknolojik alt yapıya sahipken, diğerleri internet bağlantısı veya uygun bir bilgisayar olmaması nedeniyle online eğitime erişemeyebilirler. Bu da eşitsizliğe neden olabilir.
- Sınavlarda hile yapma olasılığı: Online İngilizce kursları, sınavlarda hile yapma olasılığını artırabilir. Öğrenciler, evlerinde rahat bir ortamda sınavlara girebilirler ve öğretmenlerin ne yaptıklarını izleme fırsatı olmadığından dolayı, hile yapma olasılıkları artabilir.
- Yeterli ödeme yapılmaması: Bazı öğrenciler, online İngilizce kurslarına düşük ücretlerle kaydolurken, öğretmenlerin ve kurs sağlayıcılarının aldıkları ödeme yeterli olmayabilir. Bu, öğretmenlerin motivasyonunu etkileyebilir ve kaliteli eğitim vermelerini engelleyebilir.
- Öğrencilerin motivasyonunu düşürebilir: Online İngilizce kursları, öğrencilerin motivasyonunu düşürebilir. Bazı öğrenciler, evde yalnız çalışmanın zorluğuyla karşılaşabilirler ve bu da onların motivasyonunu etkileyebilir. Ayrıca, online eğitim, öğrencilerin sınıf ortamındaki etkileşimlerini azaltabilir ve öğrencilerin dikkatini dağıtabilir.
- Teknolojik sorunlar: Online İngilizce kursları, teknolojik sorunlar nedeniyle kesintiye uğrayabilir. İnternet bağlantısı, bilgisayar problemleri, program çökmeleri ve diğer teknik sorunlar, öğrencilerin online eğitime katılmasını engelleyebilir ve eğitim kalitesini düşürebilir.
- Yüz yüze iletişim eksikliği: Online İngilizce kursları, yüz yüze iletişim eksikliği nedeniyle öğrencilerin İngilizce konuşma ve dinleme becerilerini geliştirmelerine engel olabilir. Yüz yüze iletişim, İngilizceyi doğal bir şekilde öğrenmenin en iyi yoludur. Ancak, online İngilizce kursları, öğrencilerin bu becerilerini geliştirmelerine sınırlı fırsatlar sunabilir.
- Öğretmenlerin sınırlı müdahalesi: Online İngilizce kursları, öğretmenlerin sınırlı müdahalesi nedeniyle öğrencilerin İngilizce becerilerini geliştirmede sınırlı olabilir. Online eğitimde öğretmenlerin öğrencilerin ilerlemesini takip etmesi zordur ve öğrencilerin bireysel ihtiyaçlarına özelleştirilmiş bir yaklaşım sunmak daha zor olabilir.
- Etkileşimli olmayan materyaller: Online İngilizce kursları, etkileşimli olmayan materyaller nedeniyle öğrencilerin öğrenme motivasyonunu düşürebilir. Ders materyalleri, interaktif olmayabilir ve öğrencilerin dikkatini dağıtabilir.
- İnsan faktörünün eksikliği: Online İngilizce kursları, yüz yüze eğitimde olduğu gibi öğrencilerin birbirleriyle ve öğretmenleriyle etkileşim kurmalarına fırsat vermez. Bu, öğrencilerin İngilizce öğrenirken insan faktörünün eksikliği nedeniyle kendilerini yalnız hissetmelerine neden olabilir.Sonuç olarak, online İngilizce kursları birçok avantaj sunarken, öğrencilerin bireysel ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirilmiş bir eğitim programı sunmada zorluklar yaşayabilirler. Ayrıca, teknolojik alt yapı, sınıf arkadaşlarıyla etkileşim ve motivasyon eksikliği gibi konular da online İngilizce kurslarından kaynaklanabilecek sorunlar arasındadır.
Fourquare Yorumları ❯ | Google Yorumları ❯ | Facebook Yorumları ❯
4841 Google Yorumu, 5 üzerinden 5 değerlendirme | 4841 Google Yorumu ❯